Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong


image
Jom kita join bloglist Bangku Kosong nih…
Dulu tak tau pun trafik ni penting bg blogger2, baru2 ni jer ada kesedaran cket akan kepentingan trafik nih….Blogger baru macam saya nih sgt perlukan trafik sbb follower tak ramai…melalui trafik  ia bukan sahaja dapat membantu menambah follower  kat blog saya malah dari situ kita boleh nilai keberkesanan setiap entri yang kita tulis..
Bila dah ramai follower & pengunjung, semangat untuk ber"blogging”  pun berkobar-kobar tau…tu jer kot..
signature
Share on Google Plus

About Ija

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

~nsar~ said...

salam singgah dan ziarah dari bangku kosong...

Anonymous said...

Thought I would comment and say neat theme, did you make it for yourself? It's really awesome!

Kujie said...

to nsar : tq singgah blog saya
to anonymous:i make it myself...thanks for your comment..