Suatu Hari Yang Membosankan…………


Napalah hari ni  aku rasa sgt2 bosan….kalau ngantuk aku tulis blog entry…kalau rasa bosan aku nak buat apa yer….
Bukan takde kerja nak buat…tapi kalau dah  menghadap lappy jer sepanjang hari…mana tak bosan..mata pun dah makin kelabu….dahlah takde kawan nak sembang…lagilah aku bosan…..so what should I do???
If aku ada kat rumah at lease aku blh tgk TV….anyway I will try my best to sweep away “bored” from my mind, because if i keep it berlegar-legar in my mind…sampai bila “bored” ni takkan hilang…
Ahaaaa…malam nanti nak sambung study korean language…..

image

signature
Share on Google Plus

About Ija

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: