Jangan Bersedih,Jadilah Wanita Yang Bahagia....

Alhamdulillah saya masih dapat berpijak di muka bumi yang nan sementara ini.....pagi yang cerah tak seperti beberapa hari yang lepas,hujan jer memanjang...
Baru2 ni saya ada beli satu buku,kebetulan time tu tak sengaja termasuk kat kedai buku tu...buka sana buka sini tertariklah dgn satu buku ni....bila baca isi kandungan & intro buku tu...mmmm menarik untuk dibaca...kebetulan pula tajuk buku tu kena ngan mood time tu...ntah kenapalah minggu tu emosi sgt2 "down"...kenapa dan puncanya tu saya tak payah nak citer kat sini lah...
Bila baca buku tu (baru baca sikit) jiwa rasa tenang sikit, kepala pun tak serabut lagi dah...sekurang2nya buku tu banyak membantu saya..terima kasih yer buku, saya sayang kamu...


Share on Google Plus

About Ija

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: