Cek Mek Molek...

...dah jam 3.50pm..jap lagi dah nak balik. sebelum balik kat kepala ni mesti berlegar2 " berbuka nanti nak makan pe yer"..korang pulak mcm mana???....tiap kali masuk bulan ramadan, benda yang saya teringin sangat2 nak makan tak lain dan tak bukan kuih cek mek molek...tak tahulah kenapa..hari2 lain tak pula rasa nak makan..heran betul....bila tekak teringin nak makan, mesti tak jumpa...bila takde keinginan meeesstiii jumpa...
nak buat kuih tu tak susah, senang jer kalau tgk resepinya...tapi bila dah buat tak menjadi...gagal habis....tapi hari ni tak mau lah nak makan kuih tu...nak makan kuih lain pulak...hehehee..

 Pinjam gambar dari Mr Google
Nak tau lanjut tentang kuih ni boleh ler jenguk2 kat Wikipedia
Share on Google Plus

About Ija

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: