Salam annyeonghaseyo....Semalam cuti, cuti Hari Wilayah..hari ni pulak keje, so mood  nak gi keje ada sikit tergaggu lah..kan best kalau cuti Hari Wilayah jatuh pada hari jumaat...senyum lebar dibuatnya....

so hari ni nak layan tiga kata yang paling bermakna tapi jarang didengar....

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen 
Sarangheyo
  Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut 

Mungkinkah pernah kita
Dah terlalu selesa
Keintiman seolah
Semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta 

 
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar 

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut 

Katakan aku cinta..aku cinta kamu..
Katakan aku cinta..aku cinta kamu..
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain

Tapi mengapa rungsing meluahkan perasaan
Mungkin mereka tahu
Andainya hari esok
Kita tidak terpisah

credit to : liriklagu.net

agak2 selalu tak dengar 3 kata2 ni?.....사랑해요....

Comments

Popular Posts