Caraku Mungkin Berbeza

salam readers..wish you all have a nice day.....hari ni hari rabu..rabu tanpa kata-kata aka wordless wednesday but no more wordless wednesday today.....ahaks..
simple dish...saya suka simple dish...masak yang biasa-biasa jer...masak ala kadar..makan nasi dengan  sambal udang kering is my favorite...sambal udang kering tak susah nak buat....versi saya...blend udang, cili merah or hijau, bawang then tumis sampai kering..letak gula and garam...saya masak tak letak perisa tambahan....siap untuk dimakan dengan nasi panas....alamak balik ni nak kena buat lah.....
hari ni bekal nasi dengan telur dadar & ikan masin masak asam...untuk lunch, mesti orang ingat saya kedekut kan...tapi ini lah makanan yang saya suka makan dan yang penting simple dan ada kepuasan....lain orang lain cara dan seleranya....caraku mungkin berbeza
annyeong..

Comments

Popular Posts