Oh Tidak...I Love You, Stupid

Assalamualaikum...setelah lama tak bersiaran dan akhirnya..hari ni 24 oktober..tersiar juga update..

Jangan terkejut tengok tajuk..ianya adalah khayalan semata-mata..yang pasti itu tajuk novel terbaru Melur Jelita.Novel pertama Awak Suka Saya Tak? tak pernah tahu, tapi gara2 terbaca review peminat2 nya, hati terusik nak beli (beli kat karya seni), nasib baik ada.Dua2 novel saya beli..Bila sampai,mak ai punyalah tebal.Tak pernah beli novel setebal ni.Larat ke nak baca..hope saya tak selak bab akhir...Alhamdulillah saya membaca ILUS dengan penuh kesabaran dan disebabkan ketidaksabaran saya untuk membaca sehingga muka surat akhir, saya sanggup tak tidur..kerja gila yang tak pernah2 dibuat sebelum ni..Tapi berbaloi.

Tersentuh hati bila baca ayat2 kat dalam novel ni..tak pernah saya berperasaan begini bila baca novel...Oh Tidak, I Love You, Stupid....Awak Suka Saya Tak?????

Tahniah kepada Melur Jelita kerana dapat menghasilkan kedua2 novel ni..

 

Comments

Popular Posts