Mood Melakar...

Salam blogger....salam divasss...
wah demam ILUS dan MyPI masih terasa, sentiasa ada dan takkan hilang....
sehinggakan idea2 untuk melakar tercetus...
Bukan senang nak melakar lukisan...tanpa mood,feel dan idea hanya ada kertas kosong....

well melukis, melakar dan menconteng adalah minat saya sejak dari tadika hingga kini, hobby yang tak pernah expired... bila melukis saya berada didunia saya sendiri,bila dah ada mood pegang pencil, maka terhasillah satu lakaran..

saya lebih suka melukis dan melakar dengan pencil...biarpun tanpa warna ianya nampak seksi di mata saya (pinjam kata2 Iris..muheheh)

saya lebih suka melakar dan melukis flora dan fauna....
mungkin lakaran saya tak sehebat mana....banyak juga kurangnya...




 cakcibor aka drgagonfly

 Kelip-kelip

 Oh my butterfly.... 
 
 butterflies

Calla Lilies....

Rose...

Iris...

siapakah....?

 
Save that balloon...purrr meowww

and
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 this is
my sexy goatee


ok that all for today..
ada banyak lagi...
yang selebihnya kita post lain kali....


Comments

Popular Posts